Perchè L'annunziu pusitivu di corpu di Lane Bryant cù Ashley Graham hè statu rifiutatu da e rete TV?
Cuntenutu
Lane Bryant hà ghjustu publicatu un novu epic publicitariu per u corpu chì ùn pò mai avè a pussibilità di trasmette. Secondu Ghjente, un riprisentante per a marca dice chì hè statu rifiutatu da parechje rete, cumprese NBC è ABC, per esse suppostamente "troppu vapore per a TV".
L'annunziu face parte di a nova campagna #ThisBody di Lane Bryant - destinata à celebrà e donne di tutte e forme è di tutte e dimensioni - è stelle mudelli curvy, cumpresu Ashley Graham, chì hà fattu a storia cum'è unu di i trè Sports Illustratu Issue di Swimsuit copre e ragazze. In u cummerciale, Graham hè vistu in kickboxing, in lingerie, scuzzulate i jeans di a marca, è posanu nudu cù l'altri mudelli. Un altru mudellu in l'annunziu hè mostratu l'allattamentu. (Leghjite ciò chì Graham hà da dì nantu à u dibattitu mudellu "plus-size" vs. "curvy").
Per ùn teme, Lane Bryant hà twittatu u nostru publicitariu per chì pudete fighjà per voi:
"Hè una vera festa di e donne di tutte e dimensioni chì facenu ciò chì li face sentesi belli, ch'ellu sia allattatu à u so babbu novu, affaccendu i so corpi cum'elli li parevanu adatti, rumpendu e barriere in tuttu u circondu è semplicemente esse quellu chì sò o volenu esse!" hà dettu u riprisentante di Lane Bryant Ghjente.
Chì anu da dì e rete? Ebbè, un rappresentante per a NBC hà dettu Ghjente, "In u quadru di u prucedimentu nurmale di e norme di publicità, avemu rivedutu un tagliu grossu di l'annunziu è dumandatu modifiche minori per rispettà e linee guida di indecenza diffusa. L'annunziu ùn hè micca statu rifiutatu è salutemu a creatività aggiornata."
Cusì a ghjuria hè sempre à prò di se o finisceremu o micca à vede in fine di sta publicità nantu à i nostri televisori, ma cun furtuna, seremu prestu à fighjà sta publicità nanzu è dopu à tutte quelle publicità "fumanti" di Victoria's Secret.