Chyna, a legenda di a lotta femminile, hè morta à 45 anni
Cuntenutu
Oghje hè un ghjornu tristu per a cumunità di lotta è a cumunità di l'atleti in generale: A notte scorsa, a femina iconica di u lottatore Joanie "Chyna" Laurer hè morta à 45 anni in casa soia in California. (Nisun ghjocu bruttu hè attualmente suspettatu.) Una dichjarazione nant'à u so situ web cunferma a nutizia, dicendu: "Hè cun profonda tristezza per informarvi chì avemu persu una vera icona, un supereroe di a vita vera. Joanie Laurer aka Chyna, a 9a meraviglia di u mondu, hè mortu ".
Chyna era ancu più di u so caratteru, però: Joanie hà rottu i limiti. In u 1997, hà fattu u so debut in WWE, vincendu u Campionatu Intercontinentale WWF duie volte è u Campionatu Femminile WWF una volta. Hè stata ancu a prima donna à participà à l'avvenimenti Royal Rumble è King of the Ring, aprendu a strada per legioni di lotta femine chì dominanu avà l'anellu WWE è cù a so propria serie televisiva nantu à E! rete, Divas Totali. (Incontra più donne forti chì cambianu a faccia di u putere di a ragazza cum'è a sapemu.)
"A WWE hè intristita per amparà infurmazioni chì Joanie Laurer, più cunnisciuta per a cuncurrenza in WWE cum'è Chyna, hè morta", hà dettu l'organizazione in una dichjarazione. "Chyna hè stata una vera pioniera di l'intrattenimentu sportivu è un artista di talentu fisicu ... WWE estende e so condolenze à a famiglia, l'amichi è i fan di Laurer", hà dettu a cumpagnia in una dichjarazione. In listessu modu, cumpagni di lotta WWE passati è prisenti (più quelli chì si sò incruciati cun ella in altri prughjetti di divertimentu, cum'è a so stint 2005 in VH1's A Vita Surreale), si sò affaccati à Twitter per sprime a so tristezza per e nutizie. Scuprite ciò ch'elli avianu da dì quì sottu, è più importantemente, onuremu a so memoria per esse stata a pionera rivoluzionaria in a lotta femminile ch'ella era veramente.