7 alimenti per pulisce è disintossicà u fegatu
Cuntenutu
L'alimenti disintossicante di u fegatu sò quelli chì anu pruprietà chì aiutanu u corpu à eliminà i grassi è e tossine rispunsevuli di cresce l'infiammazione in u corpu è di causà malatie.
Manghjà una dieta sana è variata, basata principalmente nantu à prudutti naturali è industrializati è bevande alcoliche hè u megliu modu per prevene prublemi di fegatu è eccessu di grassu addominale, chì provoca ancu prublemi in altri organi di u corpu, cum'è u core è i reni. Sapete cumu ricunnosce i sintomi di prublemi di fegatu.
Eccu alcuni alimenti chì aiutanu a funzione di u fegatu:
1. Limone
U Limone hè un fruttu chì cuntene quantità elevate di vitamine è polifenoli chì furniscenu parechji benefizii per a salute per via di a so azzione anticancerosa, antiinfiammatoria, diuretica, antisettica, antimicrobica è cardiovascolare, in più di purificà u sangue è u fegatu.
Inoltre, u limone hè ampiamente adupratu in u trattamentu di l'influenza è di i raffreddori è pò esse cunsumatu in forma di limonata o aghjuntu à pasti è insalate.
2. U brocciu
U tè verde hè riccu in catechine è antioxidanti chì agiscenu nantu à i grassi accumulati, favurendu l'ossidazione di i grassi è aiutendu à aumentà u colesterolu bonu. Inoltre, questi antiossidanti prevenu i danni cellulari chì ponu dà origine à u cancheru, micca solu da u fegatu, ma da qualsiasi parte di u corpu.
Inoltre, u tè verde hè cardio è neuroprotettore, anticanceru, antidiabeticu è prumove a salute di i vini sanguini. Hè cunsigliatu di beie almenu 4 tazze di tè verde à ghjornu per uttene tutti i benefici.
Ci sò ancu capsule di tè verde, tuttavia ùn devenu micca esse cunsumate da e persone chì anu dighjà prublemi di fegatu.
4. Caffè
I frutti secchi cum'è amanduli, noci, castagne, arachidi, noce di Brasile è nocciole, è ancu chia, girasole, semi di lino, zucca è sésame sò ricchi in omega-3, vitamina E è B cumplessi è minerali.
In più di vitamine è minerali, e noci anu fibre chì diminuiscenu l'assorbimentu di grassu à u livellu intestinale è favuriscenu l'aumentu di u colesterolu HDL bonu, prutegge u fegatu è impedisce l'accumulazione di grassu in u fegatu.
Siccomu i semi olii sò calurichi, hè cunsigliatu di cunsumà in piccule quantità per ottene i so benefici, è pò esse adupratu in spuntini cù iogurt o frutta, o ancu esse aghjuntu à insalate o dolci.
6. Tè di mirtillo
U tè di mirtilli hà un'azzione prutettiva nantu à e cellule di u fegatu, postu chì hà una sustanza chjamata boldina chì stimula a produzzione è l'espulsione di a bile, chì favurisce l'assorbimentu di grassi à u livellu intestinale è riduce u colesterolu.
Inoltre, hà ancu proprietà stimulanti è toniche chì attivanu a secrezione di saliva è di suchju gastricu, essendu adupratu in casi di dispepsia, gasi intestinali è stinzia. Per preparà u tè, duvete aduprà 2 grammi di foglie per ogni tazza d'acqua, pudendu beie parechje volte à u ghjornu.
7. Succu di barbabietola
U suchju di a barbabietula hè riccu in antioxidanti chjamati carotenoidi è flavonoidi, chì aiutanu à riduce l'infiammazione è à migliurà a produzzione di enzimi epatichi. Inoltre, u suchju di a barbabietula aiuta à migliurà a circulazione sanguigna, cuntrullendu a pressione sanguigna è prevenendu e malatie cardiache.
8. Oliu d'aliva
L'oliu d'oliva vergine extra hè riccu in boni grassi è antioxidanti chì portanu parechji benefici per a salute di u fegatu, cum'è u cuntrollu di a so pruduzzione enzimatica è a riduzzione di a deposizione di grassi in questu. Inoltre, aiuta à cuntrullà u colesterolu, chì hè pruduttu è distribuitu da u fegatu, migliurendu dinò a circulazione sanguigna in quellu organu.
Cusì, in più di avè una dieta sana è equilibrata, si deve cercà di includere questi alimenti in a dieta almenu 3 volte à a settimana per uttene benefici più grandi per u fegatu.
Scuprite altre opzioni per i rimedii casani per u fegatu.