Avvanzi di corre nantu à a spiaggia
Cuntenutu
I vantaghji di correre nantu à a spiaggia includenu una capacità respiratoria migliorata è un condizionamentu cardiacu. Altri benefici sò:
- Perde u pesu perchè circa 500 calorie si perdenu ogni ora;
- Addensà e zampe, sopratuttu quandu si corre nantu à una rena dolce;
- Lotta à a cellulite e cosce è e natiche perchè richiede assai di sta musculatura;
- Migliurà u equilibriu è a percezione di u corpu stessu, cù menu sovraccaricu nantu à e articulazioni;
- Rinfurzà u sistema immunitariu, lascendu u corpu forte contr'à i microorganisimi;
- Migliurà l'umore perchè libera endorfine in u sangue è u cuntattu cù a natura riduce u stress.
Curriri nantu à una rena molla richiede più sforzi per uttene u vostru pede da a rena è per seguità u ritmu, dunque questu hè un sport chì ùn hè micca adattu per e persone sedentarie è chì richiede una certa cura. Alcune situazioni chì ponu accade sò di torce u pede o di sente un dulore acutu in a parte laterale di l'addome, pupularmente cunnisciutu cum'è "dulore d'asinu".
Attenti quandu corri in piaghja
Alcune precauzioni impurtanti da piglià quandu si corre nantu à a spiaggia sò:
- Corre in a prima mattina o in a tarda dopu meziornu, quandu a temperatura hè più dolce;
- Purtate una bona scarpa da corsa chì assorbe l'impattu è hè maleabile (quandu si corre nantu à una rena dura);
- Pigliate una buttiglia d'acqua o una bevanda isotonica per rimpiazzà i liquidi è minerali persi in sudore;
- Applica una crema solare in tutte e zone esposte à u sole, per evità lesioni cutanee;
- Purtate un cappellu o cappellu è occhiali da sole per prutege a to faccia è l'ochji.
Un'altra precauzione chì ùn si pò lasciare da cantu hè sempre di aduprà un misuratore di frequenza per osservà u cumpurtamentu di u core, creendu cundiziunamentu fisicu è ancu per ottene a perdita di pesu.
Eccu cumu calculà a frequenza cardiaca per a perdita di pesu.
Cessà di esse sedentariu
Quellu chì vole abbandunà u modu di vita sedentariu deve principià pianu. L'ideale hè di cumincià cù camminate nantu à l'asfaltu è aghjustà gradualmente u vostru passu. Dopu qualchì settimana, pudete cumincià à corre, ma pianu è, cume a corsa diventa sempre più faciule, pudete lascià l'asfaltu per a rena nantu à a spiaggia.
Cumu cumincià à corre nantu à a spiaggia
Per cumincià à corre in piaghja, hè più cunsigliatu, in e prime settimane, di corre più vicinu à l'acqua, induve a rena hè più dura, ma fendu casu à a pendenza di u terrenu. Più hè piatta, megliu serà. Dopu à l'eserciziu, pudete cumincià à corre nantu à a rena dolce, ma questu richiede cura. Hè impurtante di focalizà a vostra attenzione nantu à a corsa perchè, cume a sabbia dolce hè più irregulare, u risicu di torce u pede è di causà ferite à i fianchi è a spina lombare hè più grande.
U tempu di corsa dipende da u scopu di l'individuu è da a disponibilità di u tempu. Quandu u scopu hè di perde u pesu perchè site in sovrappeso, a corsa deve esse lunga almenu 20 minuti, cù i primi 5 minuti scaldendu è l'ultimi 5 minuti raffreddendusi. Inoltre, hè impurtante di stende prima è dopu a corsa. Leghjite più à: 7 cunsiglii per correre quandu site in sovrappesu.
Sè site eccitatu à corre nantu à a spiaggia, ùn vi scurdate chì avete bisognu di idratàtevi, allora eccu una ricetta per un isotone naturale preparatu da a nutrizionista Tatiana Zanin:
Eccu alcuni tratti chì pudete fà:
- Esercizi di stretching per e gambe
- Esercizi di stretching per marchjà