7 Yoga Poses Pudete Fà in una Sedia
Cuntenutu
- Muntagna Seduta (Tadasana)
- Guerrier I (Virbhadrasana I)
- Curva di Forza Seduta (Paschimottanasana)
- Eagle Arms (Garudasana Arms)
- Hold Arm Arm Reverse
- Torsione Semplice Semplice (Parivrtta Sukhasana)
- Étirement à une jambe (Janu Sirsasana)
Hè populari in questi ghjorni per dì "u yoga hè per tutti". Ma hè veramente veru? Pò esse veramente praticatu da tutti? Ancu quelli chì, per età, inflessibilità, o ferita, anu bisognu di praticà cumpletamente da una sedia?
Assolu!
In fatti, l'anziani ponu esse capaci di uttene di più u yoga di a maiò parte di i studienti. Siccomu i dui emisferi di u cervellu sò aduprati più in modu uguale quandu invechjemu, pudemu purtà una migliore cuscenza generale à u yoga, aduprendu cusì a cunnessione mente-corpu più efficacemente chè i studienti più ghjovani.
Tenite à mente chì parechji anziani chì sò fisicamente in forma ùn anu micca limitazione quandu si tratta di praticà u yoga, eccettu forse aduprendu i dispositivi di adattamentu chì parechji più ghjovani adupranu ancu, cum'è blocchi o strapelli. Tuttavia, yoga in sedia pò esse u modu per andà per e persone:
- cù prublemi di equilibriu
- circhendu à cumincià pianu
- chì si senterebbe solu più fiduciosu partendu cusì
Ùn hà solu l'avantaghji di u yoga regulare, cum'è l'aiutu cù u stress, u dolore è a fatigue - ma pò ancu aiutà cù a lubrificazione di l'articuli, l'equilibriu, è ancu questioni specifiche per l'età cum'è a menopausa è l'artrite.
Questa sequenza beneficerà à tutti quelli chì preferiscenu fà yoga in una sedia, cum'è anziani o quelli in una sedia à u travagliu. Tenite à mente chì vulete una sedia robusta chì ti senti comodu è stabile. Ciò significa chì nè sedie d'uffiziu cù roti nè qualcosa chì si senti rachittosa.
È assicuratevi di cumincià ogni nova posa assicurendu chì u to culo hè piantatu fermu in u sediu. Vulerete stà à pusà versu u frontu di u sediu ma sempre nantu à u sediu abbastanza per sentesi stabile.
Muntagna Seduta (Tadasana)
Questa hè una bella posa per impegnà solu u vostru core, verificate cù a vostra postura, è fucalizza nantu à u vostru fiatu. Venite à sta posa dopu à ognuna di e pose sottu.
- Pigliate un soffiu prufondu è pusate ghjustu, allungendu a spina.
- Mentre espirate, arradicatevi in a sedia cù i vostri ossi di pusà (a parte più bassa di u vostru coccione, o i dui punti chì piglianu u pesu quandu site).
- E vostre gambe devenu esse à anguli di 90 gradi, e ghjinochje direttamente nantu à e vostre caviglie. Vulete avè una piccula stanza trà i vostri ghjinochji.Tipicamente, u vostru pugnu duveria entre trà i vostri ghjinochji, ancu se a vostra struttura scheletrica pò richiede più spaziu di questu.
- Pigliate un respiru prufondu è mentre espirate, arrotulate e spalle nantu à a vostra schiena, tirate u vostru bellybutton versu a vostra spina, è rilassate e braccia à i vostri lati. Se a vostra sedia hà braccioli, pudete avè bisognu à avè li fora in fronte solu un pocu o un pocu più largu, per cancellà i braccioli.
- Impegnate e vostre gambe alzendu i dita di i piedi è pressendu fermamente in tutti i quattru anguli di i vostri pedi.
Guerrier I (Virbhadrasana I)
- Partendu da a Muntagna Seduta, fate un soffiu prufondu. Mentre inalate, alza i bracci à i lati, poi alza e mani per scuntrà sopra à a testa.
- Attaccate e dite inseme, tenendu i ditti di u puntatore è i pollici fora, allora stai puntendu u tettu direttamente sopra a testa.
- Mentre espirate, arrotulate e spalle luntanu da l'arechje, lascendu chì e scapole scorrinu in u vostru spinu. Questu impegnerà a capsula di a spalla (i musculi chì tenenu a spalla cumuna inseme).
- Cuntinuate à piglià fiatu prufondu è ancu mentre vi stallate quì, pigliendu almenu 5 respiri profondi prima di liberà e mani intrecciate nantu à una espirazione è lasciate chì i vostri bracci flutteranu delicatamente à i vostri lati.
Curva di Forza Seduta (Paschimottanasana)
- Inspirate in Montagna Seduta, cuncintrendu annantu à allargà a spina dorsale, è semplicemente pieghjate nantu à e vostre gambe. Pudete cumincià cù e vostre mani appughjate nantu à e vostre cosce è trascinate le per e gambe mentre pieghiate per un pocu di supportu in più, o pudete tene li à i vostri lati mentre travagliate versu u vostru troncu nantu à e vostre cosce.
- Pigliate 5 o più respiri ancu in questa posa. Massaggia i vostri intestini, aiutendu cù a digestione, oltre à allungà passivamente a spina dorsale è allungendu i musculi di u schernu.
- Quandu site prontu, inalate mentre alzate u torsu torna in pusizione verticale.
Eagle Arms (Garudasana Arms)
Sta posa rilassa e spalle è a parte superiore di u spinu mentre stabilizza è flette a vostra articulazione di e spalle.
- Pigliate un fiatu è dopu, mentre inalate, stende i vostri bracci à i vostri lati.
- Mentre espirate, purtateli davanti à voi, balancendu u bracciu dirittu sottu à a sinistra è afferrendu e spalle cù e mani opposte, dendusi un abbracciu.
- Se avete più flessibilità in e spalle, pudete liberà a vostra presa è cuntinuà à avvolgere i vostri avambracci intornu à l'altru finu à chì e dita destra riposanu in a palma sinistra.
- Inhalendu, alza i gomiti uni pochi centimetri di più.
- Exhaling, arrotulate e spalle, rilassatevi luntanu da e vostre arechje.
- Pigliate un pocu di respiru, ripetendu l'elevazione di u codu è u rotulu di e spalle se vulete.
Hold Arm Arm Reverse
Questu si stende e spalle è apre u to pettu, chì pò aiutà cù a postura, u stress è e difficoltà di respirazione.
- Mentre inalate, stendi entrambi i bracci à i vostri lati, e palme in giù.
- Mentre espirate, rotulate tramindui e spalle in avanti un pocu, chì rotuleghja i palmi in modu chì sò affaccati daretu à voi, dopu piegate i gomiti è lasciate chì e vostre mani si movinu daretu à u vostru spinu.
- Stringhje e mani in ogni modu chì ti piaci (dite, mani, polsi o gomiti) è alluntinate delicatamente e mani da l'altru senza liberà a vostra presa.
- Se avete pigliatu un polzu o un gomitu, nutate da chì parte hè.
- Dopu chì avete pigliatu 5 lenti, ancu fiatu cù e bracce strinte cusì, riclassate l'altru polzu o gomitu è tenite per 5 fiatu.
Torsione Semplice Semplice (Parivrtta Sukhasana)
Pose di torsione aiutanu cù u lombalgia è aiutanu a digestione è a circulazione. Sò spessu chjamati pose "detox".
Benchè averete a vostra sedia indietro per aiutavvi à torce quì, tenite à mente chì ùn vulete micca aduprà a sedia per tirà si in una girata più profonda. U vostru corpu avrà un puntu naturale di fermata. Ùn furzate micca tirendu cù e vostre mani. Furzà una torsione pò causà ferite gravi.
- Mentre inalate, allargate dinò a spina è alzate e bracce à i vostri lati è in alto.
- Mentre espirate, torce delicatamente à destra cù a parte superiore di u corpu è calate e bracce - a manu destra riposerà nantu à a cima di a sedia indietro è vi aiuterà à torce delicatamente, a vostra manu sinistra riposerà à u vostru latu.
- Fighjate nantu à a spalla destra. Aduprate a vostra presa nantu à a sedia per aiutà à stà in u torciu ma micca per apprufundila.
- Dopu à 5 rispiri, rilasciate stu giru è turnate à affruntà u fronte. Repetite nantu à a vostra manca.
Étirement à une jambe (Janu Sirsasana)
Pudete inchinu un pocu più vicinu à a riva di u vostru postu per questu. Assicuratevi solu chì site sempre nantu à a sedia abbastanza chì ùn vi scorri micca.
- Sedendu in altu, allungate a gamba destra, appughjendu u calcagnu nantu à u pavimentu, i diti in punta - u più vicinu à u bordu di u sedile sì, u più ghjustu a vostra gamba pò avè. Ma dinò una volta, tenite contu di u sustegnu chì site prima di pieghje in avanti.
- Riposate entrambe e mani nantu à a vostra gamba tesa. Mentre inalate, alzate per a spina dorsale, è mentre espirate, cuminciate à piegà nantu à a gamba destra, scorrendu e mani per a gamba mentre andate.
- Pigliate stu stretchu finu à chì vulete mentre ùn straziate o furzate nunda è sentite sempre sustinutu, sia da a sedia sia da e vostre mani. S'è tù sì capace di ghjunghje più in bassu nantu à a gamba, cunsidereghja di piglià a volta di u vitellu o di a caviglia.
- Inspirate è espirate lentamente è uniformemente 5 volte in questa pusizione, andendu delicatamente più in profondità ogni volta, è poi rilasciate a posa aduprendu una inspirazione per aiutavvi à alzà. Ripetite sta posa cù a gamba manca stesa, cuntrollendu duppiu cumu hè sustenutu u vostru corpu à u bordu di a sedia è riallinendu u ghjinochju di a gamba diritta sopra a caviglia prima di piegassi.
Fotografia: Corpu Attivu. Mente Creativa.