Cume Fà u Passu à un Regime di Bellezza Pulita, Non Tossica
Cuntenutu
- Attenti à u terminu "naturale".
- Attenti à l'ingredienti.
- Scambià e vostre cose.
- O solu cambià un pruduttu à a volta.
- Cunsiderate micca solu u maquillaje è a cura di a pelle, ma ancu a cura di u corpu.
- Avè aspettative realistiche.
- Eccu u mo takeaway.
- Rivista per
Salute, mi chjamu Melanie Rud Chadwick, è ùn adupru micca prudutti di bellezza naturale. Uff, chì si senti megliu.
In tutta serietà, però, aghju ammessu chì ùn sò mai entratu in tutta a bellezza naturale. L'ironia (chì ùn hè micca persa per mè, à propositu) hè chì in ogni altru aspettu di a mo vita, sò una regina verde. Sò un alimentu biulogicu, pruduttu di pulizia non tossicu aduprendu, tippu di ragazza amante di a medicina orientale. Dunque, cume ci si aspetta, i mo amichi è culleghi mi dumandanu tuttu u tempu ciò chì pigliu nantu à a bellezza naturale. È quandu li dicu chì ùn hè micca veramente a mo cosa, sò generalmente sbulicati.
Sò chì ùn hà micca sensu, ma eccu a cosa: Sò un redattore di bellezza da guasi una decina d'anni. Aghju adupratu praticamente ogni pruduttu in ogni categuria di bellezza. Mi piace ciò chì mi piace, è sapè ciò chì travaglia per mè. Ùn dicu in alcun modu chì aghju pooh-pooh bellezza naturale in tuttu u bordu - ci sò sicuramente cose chì aghju usatu è piaciutu da e marche naturali - ma ùn sò mai statu troppu troppu preoccupatu per l'ingredienti in u mo stash di bellezza .
Finu à pocu tempu, questu hè. Mentre ùn sò micca incinta, u mo maritu è eiu avemu a pianificà di inizià una famiglia, chì era a motivazione chì avia bisognu per pruvà à cumincià à taglià chimichi potenzialmente dannosi da a mo rutina di bellezza. Ci hè ancu tutte e statistiche ligeramente inquietanti chì aghju scontru ultimamente. Sicondu u Gruppu di Travagliu Ambientale (EWG), a donna media usa 12 prudutti ghjornu, chì cuntene 168 ingredienti unichi. È semu veri - sò micca a donna media. U mo ultimu cuntu era 18, è questu era solu in un ghjornu normale cù cura di a pelle è maquillaje simplici. EWG dice ancu chì una donna nantu à 13 hè esposta à ingredienti chì sò cunnisciuti o probabili cancerogeni in i so prudutti di cura personale ogni ghjornu. Vista a mo esposizione aumentata, ùn pensu micca chì quelle probabilità sò in u mo favore.
Allora aghju decisu di impegnà à greening a mo rutina di bellezza per uni pochi di settimane. Chjaramente avia bisognu di un pocu aiutu, cusì aghju dumandatu à Annie Jackson, COO per Credo, per aiutà à guidà à traversu u prucessu. Scuprite i so cunsiglii utili è e lezioni chì aghju amparatu.
Attenti à u terminu "naturale".
Culpevule cum’è accusatu, postu chì l’aghju adupratu dighjà in sta storia, ma Jackson dice di esse attenti à a parolla "naturale" quandu hè schiaffu nantu à un pacchettu. "'Naturale' hè un termu di marketing senza definizione legale chì qualcunu pò aduprà", spiega.Ci pò esse un ingrediente vegetale in un pruduttu, ma quellu chì passa per un prucessu di fabricazione chì u trasforma in un cumpostu chimicu; questu ùn rende micca necessariamente male per voi, ma rende difficile chjamà naturale, aghjusta ella. Per ùn dì chì ancu s'ellu ci hè un ingredientu naturali in qualcosa, questu ùn significa micca chì ùn ci sò micca assai chimichi. Invece di fucalizza nantu à "naturale", pruvate à pensà à a bellezza "pulita" o "non tossica". Pigliate u vostru tempu per fà una ricerca, è leghjite l'etichetta di l'ingrediente. À quellu puntu...
Attenti à l'ingredienti.
Benintesa, ci sò i grandi chì ognunu sapi chì anu un cattivu rap, cum'è i parabeni, per esempiu. Eppuru, "ci sò assai ingredienti buzzy fora chì ùn seranu micca elencati nantu à l'etichetta cume tali, ciò chì significa chì avete veramente bisognu di fà qualchì ricerca in più", dice Jackson. Comu regula generale, tuttu ciò chì finisce in -peg o -eth hè bonu per guardà, aghjusta. Pensate à leghje l'etichetta di l'ingredientu nantu à un pruduttu di bellezza cum'è per l'alimentariu; ingredienti chì ùn pudete micca pronunziate ponu esse bandiere rosse. Eppuru, Jackson nota ancu chì spessu ancu l'ingredienti naturali sò listati da u so nome latinu longu è spaventoso (u nome cumuni hè tipicamenti in un parentesi vicinu à questu). Cunfunditu? Risorse cum'è Skin Deep di EWG è l'app Think Dirty sò strumenti utili.
Scambià e vostre cose.
Sì, cum'è mè, fate un ochju à u vostru stash di bellezza è capisci: "Santu Moly chì hè assai chimichi", una manera di andà in verde hè di fà una rivisione massiva. Credo offre "scambio di bellezza pulita" in i so magazzini, in linea, o via telefunu o chat in diretta; mostra o dite à unu di i so impiegati di a tenda (assai utile) ciò chì stai aduprendu, è vi aiutanu à truvà alternative simili è più pulite. Aghju sceltu l'opzione in persona, durante a quale aghju passatu dui sacchetti massivi di i mo essenziali di ogni ghjornu. U prucessu ùn hè micca rapidu, è à volte certamente un pocu frustrante. Per mè, era assai più faciule per truvà rimpiazzamenti per certi prudutti - cleanser, eye cream - chì altri. I prudutti di a complexione, cum'è a fundazione è u correttore, sò stati soprattuttu duru per mè, postu chì aghju trovu a selezzione di l'ombra per esse limitata è e texture ùn sò micca ciò chì vulia. (Per esse ghjustu, però, sò senza dubbitu più pickier chè a maiò parte, datu ciò chì facciu per una vita.) Ma questu direttu capu à capu era super utile per truvà prudutti chì eranu simili in termini di benefici offerti, formula è texture. , è m'hà fattu sentu menu fora di u mo elementu cum'è aghju transizione a mo rutina.
O solu cambià un pruduttu à a volta.
Questa revisione cumpleta hè sicuramente schiacciante è pò esse cara. L'altru suggerimentu di Jackson? "Ùn cambiate micca tuttu in una volta. Fate un pruduttu à un tempu. Una volta chì avete usatu qualcosa, pruvate una nova opzione più pulita, invece ". Un bon cunsigliu, è modu più realistu per a maiò parte di a ghjente, pensu.
Cunsiderate micca solu u maquillaje è a cura di a pelle, ma ancu a cura di u corpu.
"Tante donne entranu è volenu una crema per a faccia pulita, ma à u stessu tempu, utilizanu cose tradiziunali per u so corpu", nota Jackson, chì aghjusta chì i dui sò ugualmente impurtanti. In questa nota, parlemu di deodoranti non tossici. "I deodoranti sò una di e categurie chì facenu assai rumore, postu chì a cunniscenza nantu à l'effetti nantu à a salute di l'aluminiu in l'antiperspiranti tradiziunali hè abbastanza generale", dice Jackson. Sò d'accordu cumpletamente; guasi tutti i mo amichi è culleghi - ancu quelli chì ùn sò micca in una bellezza pulita altrimenti - utilizanu deodoranti non tossichi. Eiu, personalmente, ùn sò micca statu capace di cullà nantu à u carru. Ùn sò micca una persona particularmente sudata o puzzolente, ma travaglia una tonna è odiu u sensu chì i mo fossi sò bagnati o appiccicosi. (TMI?) Aghju avutu un deo pulitu durante u mo scambiu di Credo è sò andatu in u mo primu ghjornu di aduprà cù una mente aperta. Trè ore dopu, eru sopra. Mi paria di lascià un residu stranu, è eru cunvintu chì mi sentia l'odore. Eppuru, mi sò dettu chì hè veramente una questione di prova è errore per truvà unu chì ti piace in realtà, allora sto attualmente travagliendu per un stash di varie opzioni. A bona nutizia hè chì ùn mancanu micca e scelte pulite quì, in ogni tipu di prufumi è formule, cusì mi sentu ottimista chì a mo ricerca finisci bè. À u minimu, u mo pianu hè di abituà à utilizà un desodorante naturali a maiò parte di u tempu è riservà u mo antiperspirant standard solu per occasioni speciali. Passi di criaturu. (Vede ancu: Ciò chì hè accadutu quandu aghju pruvatu una Detox per l'Ascia)
Avè aspettative realistiche.
Tutti quelli chimichi in i vostri prudutti chì ùn sò micca puliti serve una funzione, cusì quandu li pigliate, hè quasi inevitabbile chì certe cose cambiassi. A separazione è l'aspettu di e cose in a buttiglia hè una grande, nota Jackson. "Ancu in u magazinu, a ghjente cummentarà chì u pruduttu in i testatori hè statu separatu, ma hè bè di scuzzulate e cose o di agite", spiega. "Quandu avete trattatu cù prudutti chì anu ingredienti vegetali, pensate à elli cum'è l'alimentu - se u vostru ghjacciu era troppu duru, l'avete lasciatu à pusà nantu à u bancu. Se a vostra fundazione si separa, scuzzulate. Don Ùn lasciate micca fà pensà chì ùn funziona micca ". In più, l'offerte di sti marchi puliti sò sempre megliu, è i prublemi precedenti cum'è a capacità di longa durata è a pigmentazione sò megliu. Personalmente ùn aghju micca avutu prublemi cusì cù i boni puliti chì aghju utilizatu.
Eccu u mo takeaway.
Allora chì mi anu mostratu i risultati di questu esperimentu di bellezza? Sì nunda altru, sò assai eccitatu di cuntinuà à ghjucà è sperimentà cù tutte e tante, assai offerte pulite chì ci sò. Sò sempre à a caccia di u deodorante naturale giustu, ma parechji di i mo novi prudutti non tossichi anu guadagnatu un postu permanente in a mo rotazione cutidiana. I preferiti attuali includenu un bastone di fundazione W3LL People ($ 29; credobeauty.com) Ùn ne possu micca abbastanza (ancu s'ellu era difficiule di truvà) è un serum à l'acidu hyaluronicu da Osea ($ 88; credobeauty.com) chì si sente è funziona esattamente. cum'è u mo vechju. TBH, ùn sò micca s'ellu mai andaraghju cumplettamente pulito (ci sò simpliciamente troppu prudutti chì ùn vogliu micca sminticà di utilizà), ma sò definitivamente andatu più pulitu è hè qualcosa chì mi sentu bè. .