Alimenti Sani: Muvimentu Slow Food
Cuntenutu
- Eccu u racontu di una donna di abbraccià u muvimentu slow food, chì si cuncentra annantu à tutta l'esperienza di gode di alimenti sani.
- Una dieta di alimentazione lenta inizia cun cunquistà a lista di shopping di alimenti sani è aghjunghjendu sia alimenti sani sia un ambiente rilassante in a vita d'ogni ghjornu.
- Movimentu Slow Food ghjornu 1, ghjovi
- Scopre di più nantu à u viaghju di una donna in l'incorporazione di alimenti sani lenti in u so stile di vita generale.
- Movimentu Slow Food ghjornu 2, venneri
- Movimentu Slow Food ghjornu 3, sabatu
- Soddisfying slow food: vede ciò chì succede cù un mischju di cibi sani, boni amici è una atmosfera rilassata è senza fretta.
- Movimentu Slow Food u ghjornu 4, dumenica
- Rivista per
Eccu u racontu di una donna di abbraccià u muvimentu slow food, chì si cuncentra annantu à tutta l'esperienza di gode di alimenti sani.
Ancu prima di abbandunà accidentalmente un vasu di sale in a mo insalata di rucula è prima chì a mo cucchiaia di legnu fussi manghjata in u frullatore, sapia chì abbraccià qualcosa chjamata "muvimentu Slow Food" seria una sfida. Stu muvimentu hè un antidotu per tutti noi chì stuzzichemu i pasti in orarii frenetichi è pensemu pocu à manghjà al di là di cuntà i grammi di grassu è e porzioni di frutti è ligumi.
Un gruppu di amanti di l'alimenti sani hà iniziatu Slow Food International in Italia à a mità di l'anni 80, una reazione à a custruzzione di un McDonald's in a Roma storica. U principiu di guida: per prutege l'alimentu è e tradizioni culinarie è per trattà l'alimentariu cum'è una sperienza suciale piacevule.Oghje, u gruppu guadagna slanciu in u mondu sanu, in particulare in i Stati Uniti, induve l'abitudine di fast-food abbonda.
U scopu ùn hè micca masticà lentamente (ancu s'ellu ùn hè micca una gattiva idea), ma piuttostu di mette in mente ciò chì manghjate, cumu u preparate è chì manghja cun voi. A vostra lista di shopping di alimentazione sana ùn deve micca include cose cum'è cene congelate è prudutti in conserve, ma deve include l'alimenti sani di casa, regiunale cum'è pesche o ancu un bonu tagliatu di bistecca da u macellaio lucale.
Ùn ci hè micca una dieta specifica, è ancu i più culinari-sfidati di noi ponu participà à u muvimentu di l'alimentu lento ogni settimana per cumprà in i mercati agriculi o avè un pranzu cucinatu in casa cù l'amichi chì include ingredienti freschi. "A ghjente spende di più in vacanze, vestiti è urdinatori chè manghjà bè", dice Patrick Martins, presidente di Slow Food USA. "In fine, quellu soldi deve esse per cumprà cibi d'alta qualità chì li facenu sentu bè".
L'esperti sanitarii sò d'accordu. "A ghjente lupa tuttu ciò chì hè davanti ad elli perchè viaghjanu o travaglianu è ùn sanu micca quandu manghjaranu di novu", dice Ann M. Ferris, Ph.D., RD, prufessore di scienze nutrizionali à l'Università di u Connecticut.
Continua a leghje per vede cumu creà una lista di shopping di cibi sani.[header = Lista di shopping di cibi sani: aghjunghje cibi sani in a vostra vita è divertite!]
Una dieta di alimentazione lenta inizia cun cunquistà a lista di shopping di alimenti sani è aghjunghjendu sia alimenti sani sia un ambiente rilassante in a vita d'ogni ghjornu.
Inoltre, aghjusta ella, a ghjente hà smessu di guardà l'alimentu cum'è un strumentu per stà in forma è bona salute. "Entrenu da u travagliu à 8 o 9 ore, morenu di fame, è dopu manghjanu. Ùn ci hè tempu per digerisce l'alimentu o esercità calori in eccessu. A nostra populazione ùn capisce micca ciò chì pò esse veramente un bonu cibu."
Certu, eru vittima. Cù lunghe settimane di travagliu è dubbiosu talentu di cucina, manghjà veloci era u mo MO. Eppuru u mo pranzu d'octane altu hà fattu un peghju: u mo livellu di energia è i mudelli di u sonnu fluctuanu salvaticu da ghjornu à ghjornu. Cù una guida di Martins è www.slowfood.com, eru dispostu à dà à u muvimentu una pussibilità per uni pochi di ghjorni. Ma prima devu andà à fà a spesa.
Movimentu Slow Food ghjornu 1, ghjovi
Datu chì adupru principalmente u mo fornu per riscaldà a pizza, aghju decisu di principià a mo dieta Slow Food cù qualcosa di simplice: una insalata di cena. A lattuga insaccata di a buttrega mi pare un cop-out, allora à l'ora di u pranzu, andaghju à u mercatu agriculu vicinu à u mo uffiziu di Manhattan, induve trovu un saccu di $ 2 di spinaci freschi da una splutazioni di u New Jersey è i pumati per 2,80 $ a libbra. (Micca un pessimu affare. Chì ristorante rispettabile di Manhattan mi venderebbe una insalata di spinaci per menu di 5 $?)
L'insalata hè faciule è, quand'ella hè accumpagnata cù u pane frescu di a panatteria lucale, si riempie notevolmente. Quella sera, aghju lettu u Manifestu di Slow Food, chì descrive cumu Fast Life "disturba i nostri abitudini, impregna a privacy di e nostre case è ci impone di manghjà fast food". U Manifestu ùn dice nunda di dessert, ma in qualchì modu suspettu chì l'Oreos ùn sò micca nantu à a lista di shopping di l'alimenti sani. Allora mi ricordu di qualcosa chì Martins hà dettu: "L'alimenti fatti in casa riuniscenu a ghjente". I cookies, pensu. Faraghju biscotti. Tuttu u travagliu serà impressuatu.
Cuntinuà à leghje per scopre cume una persona hà incorporatu cibi sani in a so vita in modu lentu è piacevule. [Header = Da fast food à slow food: a guida di alimentazione sana di u muvimentu slow food.]
Scopre di più nantu à u viaghju di una donna in l'incorporazione di alimenti sani lenti in u so stile di vita generale.
Movimentu Slow Food ghjornu 2, venneri
"Avete fattu quessi?" A mo cullega Michelle tene a mo cookie cum'è puderia esse tossica. A ghjente si riunisce intornu à u mo cubiculu fighjendu u contenitore Tupperware. Infine, un bravu 20-qualcosa prova unu. Ellu mastica. mi tengu u mio fiatu. Riduce è ghjunghje per un altru. Se ùn sapessi micca megliu, mi puderia sentu domesticu.
Continuu à manghjà picculi pasti tutta a ghjurnata: un pezzu di pesciu à a griglia per pranzu, frutta fresca da un vinditore. Truveru chì à meziornu dopu meziornu, u tempu quandu sò di solitu afferrà un latte per stà svegliu, u mo livellu energicu hè sempre altu. Quella notte, dopu avè fattu a palestra per a prima volta in una settimana, compru una buttiglia di $ 15 di vinu rossu fattu lucalmente in Long Island, NY (Slow Food incuragisce à sustene i vigneti regiunali.) È cun cunsiglii da u mo macellu lucale cum'è u mo guida di l'alimentazione sana, riesciu à coci una bistecca rispettabile cù oliu d'aliva è rosmarinu. In generale, u manghjà hà un sapore più pulitu ch'è da asportu, è ci sò ancu i resti. U megliu hè chì aghju finitu di manghjà da 9 ore. è à u lettu à 23 ore, assai prima ch'è se fussi andatu in un ristorante. Dormu tranquillamente tutta a notte.
Incuragitu, pianificu una cena cù deliziosi alimenti sani lenti per a sera dopu.
Movimentu Slow Food ghjornu 3, sabatu
"Avete un chì?" A mo mamma hè in telefunu.
"Una festa di cena", rispondu. "Chì ci hè di male?"
Ella ride. "Basta per piacè chjamà è dimmi ciò chì accade".
Versu 5 ore di sera, aghju riunitu ingredienti di u mercatu lucale per fà alimenti sani: risottu è gamberi in un suchju di cetriolu, cun insalata di rucola. A mo amica Kathryn, chì cunnosce in realtà a differenza trà u puddaru è u bicarbonatu di sodiu, hà accettatu di supervisà. U mo compitu hè di sbuchjà i cucumari è di pulverizalli in u frullatore. Questu hè tediosu, cusì per accelerà e cose aghju colpu i cucumari cù una cucchiaia di lignu mentre u frullatore agita. Pare di travaglià, allora ... Crack! Saltu in daretu, è i pezzi di cucumaru schizzanu in tutta a cucina. Kathryn si precipita è spegne u frullatore. Ella tira un pezzu di a cucchiaia da u suchju pulputosu è mi feghja. "Perchè ùn andate à piglià una doccia", suggerisce.
Continuate à leghje per scopre ciò chì accade à a cena! [Header = Movimentu di l'alimentu lentu: godite di cibi sani, grandi amichi è momenti di relax.]
Soddisfying slow food: vede ciò chì succede cù un mischju di cibi sani, boni amici è una atmosfera rilassata è senza fretta.
Dopu chì i mo invitati arrivanu, aghju riparatu l'insalata. Tuttu pare OK finu à chì u sale ùn esca micca da u shaker. Impacientemente, li dugnu un colpu. A cima spunta è i cristalli di sale si versanu in l'arugula. I coglie fora, sperendu chì nimu si n'addunessi.
Malgradu i mo disgrazii precipitati, a sera hè più rilassante chè manghjà fora. In i ristoranti, ci precipitamu à l'ordine, ingugliate u nostru manghjà è paghemu a fattura. Stasera, senza interruzzioni da i camerieri o rumore di fondu (salvu u crunch occasionale di sale), fermemu à parlà finu à 12:30 am E invece di u sintimu eccessivu chì vene tipicamente dopu à stuzzicà in un grande pastu, mi sentu cuntentu di e porzioni moderate . Perchè ùn aghju micca fà questu più spessu? Mi dumandu.
Movimentu Slow Food u ghjornu 4, dumenica
I piatti, hè per quessa. Hè una parte chì i dirigenti di Slow Food ùn m'anu micca avvistatu. Ùn avemu micca tantu cibo - cumu ci hè un disordine cusì grande ?
Lasciu tuttu è andu in bicicletta. Dopu à parechji giri intornu à Central Park, mi sentu più forte di u solitu. Aghju fame, ma u penseru di truvà prudutti freschi o di pruvà un altru pastu hè troppu. Aghju lampatu à un venditore di strada è aghju un hot dog. Sorprendentemente, quandu u confessu à Martins, hè cuntentu. Mentre ùn hè micca u più nutritivu di l'alimenti sani, un hot dog di New York hè lucale, frescu è sustene una tradizione regiunale. "Ci hè una storia quì. Hè un attellu vicinu ", dice Martins.
Ebbè, forse sta roba di Slow Food Movement ùn hè micca cusì dura dopu tuttu.