Pressione sanguigna bassa durante a gravidanza: sintomi, cosa fà è risichi

Cuntenutu
- Chì sò i sintomi di pressione bassa in gravidanza
- Possibili rischi di pressione sanguigna bassa
- Cosa da fà sì vi sentite svenenti
- Perchè a pressione diminuisce in a gravidanza
- Cume evità a pressione sanguigna bassa durante a gravidanza
A pressione bassa in a gravidanza hè un cambiamentu assai cumunu, in particulare in a prima gravidanza, per via di cambiamenti ormonali chì causanu u rilassamentu di i vasi sanguigni, causendu a pressione in diminuzione.
Ancu s'ellu ùn hè micca seriu, cum'è avè una pressione sanguigna alta durante a gravidanza, a diminuzione marcata di a pressione pò causà un grande cunfortu per a donna incinta durante u ghjornu è ancu causà sintomi cum'è svenimentu è cadute, chì ponu mette u zitellu è a donna incinta in periculu.
Per pruvà à mantene a pressione più regulata, bisogna à evità cambiamenti bruschi di pusizione, bevande cum'è alcolu, bibite è caffè, oltre à manghjà à intervalli regulari è evitendu ambienti assai caldi, per esempiu.
Chì sò i sintomi di pressione bassa in gravidanza
A pressione bassa in a gravidanza pò causà sintomi cum'è sensu debule, visione sfocata, vertigini, mal di testa è in casi più gravi, sintimentu debule.
Scuprite puru un grande rimediu casanu per a pressione bassa, chì pò esse adupratu durante a gravidanza.
Possibili rischi di pressione sanguigna bassa
U risicu principale di pressione sanguigna bassa durante a gravidanza hè u svenimentu, chì pò causà una caduta, chì pò causà traumi à a donna incinta. Di solitu, stu traumu hè lieve è ùn face più ch'è un picculu spaventu, ma se u svenimentu accade in un locu induve a caduta pò esse più severa, cum'è nantu à una scala, per esempiu, pò mette a vita di a donna incinta è u zitellu in periculu. Vede cumu cuntrollà a pressione sanguigna in gravidanza.
A pressione sanguigna bassa durante a gravidanza cessa di esse frequente quandu u vulume di sangue aumenta è u corpu di a donna incinta inizia à adattassi, cù una quantità più grande di sangue. Solu in questu stadiu a pressione tende à vultà à a normalità, dunque hè necessariu esse attenti è attenti, soprattuttu quandu a donna esce sola.
Cosa da fà sì vi sentite svenenti
In casu di pressione sanguigna bassa durante a gravidanza, a donna incinta pò cumincià à sentesi debule, cun visione sfocata, vertigini è mal di testa. In questu casu, alcune cose chì ponu esse fatte sò:
- Sedete, fate un respiru prufondu è inclinatevi in avanti, purtendu a testa versu i ghjinochji per qualchì minutu;
- Lie in una pusizione cunfortu è alzate e gambe, se hè pussibule, per aiutà à normalizà u flussu di sangue;
- Manghjà qualcosa cù sale, cume i crackers di sale è acqua, per esempiu.
Se i sintomi di pressione sanguigna persistenu per più di 15 minuti o apparsu assai spessu, si consiglia di andà à l'ospedale o di cuntattà l'ostetricu.
Perchè a pressione diminuisce in a gravidanza
In u primu trimestre di gravidanza, quandu a placenta hè furmata, ci hè una necessità aumentata di sangue, necessariu per furnisce a circulazione sanguigna di a mamma, di a placenta è di u picculu embrione. À questu stadiu iniziale, u corpu di a donna ùn hà ancu avutu abbastanza tempu per sta adattazione è ùn hè micca capace di furnisce a quantità extra di sangue necessariu, chì pò causà pressione bassa in certe circustanze.
Inoltre, i cambiamenti ormonali, chì si verificanu durante a gravidanza, facenu ancu i vini sanguini più rilassati, affinchì u sangue possi ghjunghje à a placenta più rapidamente. Quandu accade, u sangue circula più liberamente è a pressione sanguigna diminuisce.
Cume evità a pressione sanguigna bassa durante a gravidanza
Per pruvà à mantene a pressione ben regulata è per evità una forte diminuzione di a pressione, alcune misure ponu esse prese, cume:
- Avete sempre qualcosa di salitu in u saccu, cum'è crackers di sale o noci, per ùn mancà senza energia per un bellu pezzu;
- Ingerisce circa 2 litri d'acqua per tutta a ghjurnata è in poche quantità, per evità a disidratazione è a pressione diminuite;
- Cunfirmate cù l'ostetricu se qualchissia di i medicazione chì a donna incinta utilizza hà effetti nantu à a pressione sanguigna;
- Evite di stà per longu periodi in ambienti assai caldi è umidi;
- Evite di cunsumà bevande alcoliche, bevande analcoliche è caffè, per riduce e possibilità di disidratazione;
- Praticate regularmente esercizii fisichi leggeri, postu chì anu effetti benefichi nantu à a circulazione di sangue è a pressione sanguigna;
- Evite cambiamenti bruschi di pusizione cum'è arrizzassi troppu prestu, per esempiu.
Sì i frequenti attacchi di pressione sanguigna sò frequenti, a donna incinta deve vede un duttore per a valutazione clinica, perchè ancu se ùn hè micca cumuna, a pressione sanguigna bassa pò esse un segnu di una malattia chì deve esse investigata è trattata, prima di mette in periculu a gravidanza. .